עצמאי שכיר בישראל

חשבונית לשכירהאם גם אתה עצמאי שכיר שרוצה להשלים הכנסה?
רוצה להימנע מפתיחת תיק במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי?
רוצה להוציא מדי חודש חשבוניות חוקיות ב-100%?


חשבונית לשכיר הוא שירות מהפכני שנועד במיוחד עבור עצמאי שכיר שלא רוצה לפתוח תיק במס הכנסה (ומע"מ) ויחד עם זאת לעבוד באופן חוקי ומסודר!


איך עובד השירות? (ואיך הוא עושה לך חיים קלים)

עצמאי? שכיר? ביצעת עבודה כלשהי ואתה רוצה להוציא חשבונית? במקום שתפתח תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי – אנחנו נוציא עבורך חשבוניות מס כחוק. ברגע שנקבל את התשלום מהלקוח שלך, נעביר לך אותו בצירוף תלוש משכורת מסודר. מדובר בפיתרון אידיאלי עבור עצמאי שכיר.

איך עובד השירות הזה? למה כדאי לי? לחץ כאן
רשימת היתרונות של השירות שלנו – לחץ כאן לצפייה (כדאי לקרוא)

צור קשר - חשבונית לשכיר


עובד בשחור? לא כדאי להתעסק עם מס הכנסה!

כל מי שהסתבך בעבר עם מס הכנסה יודע שזו מאד לא נעים, וממש לא מומלץ. בתור עצמאי שכיר שומר חוק, שבסך הכל רוצה להשלים הכנסה – שירות "חשבונית לשכיר" מאפשר לך לעבוד באופן יעיל, חוקי ומסודר.


בתור עצמאי שכיר תוכל לחסוך הוצאות מיותרות (וגם הרבה זמן)

שירות "חשבונית אונליין" חוסך לכל עצמאי שכיר הנהלת חשבונות, הגשת דו"חות שנתיים למס הכנסה והגשת הצהרות הון (ועוד שלל טפסים) – חיסכון שנתי שיכול להגיע ל-2,500 ש"ח (או אפילו יותר!). חשוב לציין כי ההרשמה לשירות שלנו הינה מהירה, קצרה ויעילה. השירות שלנו חוסך לכל שכיר עצמאי הרבה זמן והרבה כסף.


עצמאי שכיר צריך לקבל שירות טוב ומהיר

כאמור, ההרשמה לשירות שלנו היא קלה ומהירה – אבל זה ממש לא הכל. אין הרבה חברות שמספקות מענה טלפוני עד 20:00 בערב (בלעדי אצלנו). נתקלת בבעיה כלשהי? יש לך שאלה טכני? אין כמו מענה אנושי מהיר ויעיל. מדובר ביתרון משמעותי עבור שכיר עצמאי, שחוזר כל יום מאוחר מהעבודה. בנוסף לכך אנו גאים בעובדה שכל העובדים שלנו נחמדים ותמיד שמחים לתת שירות.

שאלות ותשובות נפוצות בנושא עצמאי שכיר והפקת חשבוניות (לחץ כאן)

צור קשר - חשבונית לשכיר
*לנרשמים השבוע מובטח תיאום מס חינם (לא כדאי לפספס)

 

איך עובד השירות הזה? למה כדאי להירשם? לחץ כאן

מהם היתרונות הבולטים של עצמאי שכיר? (כדאי לקרוא)

 

 

 

פוסט זה סגור לתגובות.