מענה טלפוני לעסקים

•    צריך מישהו שיענה לטלפון בעסק 24 שעות ביממה?
•    שירות מענה טלפוני שהותאם במיוחד עבור עצמאים?
•    מחפש שירות חסכוני במיוחד?

שירות מענה טלפוני לעסקים עשוי לחסוך לך הרבה כסף לטווח הארוך, שכן הוא מאפשר שיפור משמעותי של שירות הלקוחות ובנוסף מונע פספוס של לקוחות פוטנציאליים. מענה טלפוני לעסקים נפוץ מאוד בשוק היום ולא כדאי לך להשאר מאחור בנושא הזה.

שירות מענה טלפוני לעסקים

שירות מענה טלפוני לעסקים בזמינות מיידית. הלקוח שלך לא יצטרך להמתין ליום המחרת אם יצטרך ממך משהו. הוא יכול להרים טלפון בכל יום בכל שעה כולל שבתות וחגים. הצוות שמספק מענה כולל אנשי מכירות שעברו הכשרה מקיפה בתחום. מוקדנים בעלי ביטחון עצמי, נחישות והרבה ידע בתחום השירות – כולם בעלי תעודת בגרות מלאה ושולטים גם בשפה האנגלית במידה ויש לך לקוחות בינלאומיים איתם תרצה לעשות עסקים. שירות מענה טלפוני שלנו הוא מאוד משתלם עבורך ועבור העסק שלך.

מה אני מרוויח מזה בתור בעל עסק?

אז כאמור קודם כל הרווח העיקרי שלך הוא שאתה יכול להיות זמין תמיד לקהל לקוחותייך במידה ותבחר בשירות מענה טלפוני מלא. אנו מספקים גם שירות מענה טלפוני חלקי וגם שירות מקביל במידה ויש עומס טלפוני על העסק שלך ואתה רוצה לנתב שיחות אלינו בזמן אמת. השירות שלנו ניתן גם בשפה האנגלית ובשפות נוספות כגון רוסית, ערבית ועוד. רווח נוסף מבחינתך הוא חיסכון לעסק שלך. כל בעל עסק יודע כמה הוצאות יש בהחזקת עסק ולכן אם תחליט להשתמש בשירות מענה טלפוני לעסקים גם תוכל לחסוך כסף. לא תצטרך לשכור מקום במיוחד לעובדי הפקידות של משרדך, לא תצטרך להשקיע זמן וכסף בגיוס עובדים למשימה – אנחנו מספקים לך הכל. אין משתלם מזה, תהיה בטוח.

מענה טלפוני לעסקים – טכנולוגיה

אנו מתחייבים לספק לך את השירות הטוב ביותר, האיכותי ביותר והמהיר ביותר מבחינת החומר האנושי. אבל מה מבחינת טכנולוגיה? תדע כי אנחנו מצויידים בטכנולגיה המתקדמת ביותר- הקלטות של שיחות, צפייה בנתונים על הלקוח שלך באופן ממוחשב בזמן אמת, שמירה ועדכון פרטים כל העת על העסק שלך, הוצאות דו"חות , קו הטלפון שלנו נקי והלקוח יכול לדבר איתנו ללא כל בעיות קליטה ושמע גם אם הוא נמצא מחוץ לארץ.

שירות מענה טלפוני – קהל הלקוחות שלנו

אנו נותנים שירות ברחבי כל הארץ למגוון גדול מאוד של לקוחות מתחומים שונים:

•    משרדי ממשלה
•    תחום הרפואה
•    עסקים עצמאיים קטנים, בינוניים וגדולים
•    חברות גדולות העובדות גם עם אנשים מסביב לעולם

אין עסק שהשכיר את שירותנו והתאכזב. תבחר בנו והעסק רק יגדל ויגדל מיום ליום ויניב לך הכנסה טובה.  כל שנותר לך לעשות עכשיו הוא ליצור איתנו קשר ומכאן נלך יד ביד ונלמד לעבוד יחד.

 

פוסט זה סגור לתגובות.